Alla inlägg under september 2015

Jag känn att våran blogg är död just nu då det senase inlägget är från Maj......det har inte hänt så mycket inom gruppen förutom att vi har börjat gymnasiet whoop-whoop.

Jag går iallafall vård och omsorg, Jessica går Ekonomi, Lovisa går Bild, Elin går Media och Elvira går Humanistiska. Som ni kanske ser så går de andra på Anderstorp medan jag går på Balder men det är ganska chill faktiskt, jag har klarat mig hittills  


Den senaste försäljningen vi hade var för två veckor sen då vi hade loppis i hembygdsgården i Bureå, våran förra lärare från Bureskolan hade grejer som hon ville skänka och som vi kunde sälja så vi använde oss av det men även kläder från mammas loppis. Vi fick ihop ungefär 1200 så det gick bra, just nu så håller det på att byggas ett barnhem där nya föräldralösa barn kan bo men även de som vi har på dagiset.


 

Presentation

H4A
help for Africa
Sange, Congo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni vi ska göra för att hjälpa dom i Afrika
 Sälja fika, och skicka pengarna
 Samla ihop kläder och skicka

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards