Alla inlägg den 9 april 2013

En rolig dag i bure där man kunde äta hamburgare,åka skidor,slalom och kolla på skotrar och vi blev även gästade av Markus Svensson och Martin Lundberg här kommer det några bilder som jag tog när jag var där och det är inte alla bilder för att katarina såg lite rädd ut då hon skulle gå fram till Svensson för en autograf så de bilderna tar jag inte med!    


                   


De sista bilderna på Bureknattarna var mot Burträsk och den vann vi med 6-3 tror jag och det var bra gjort av Bureå

( 2-0, 4-3)  Well done Bure!

Ja just nu så har man funderat på och boka ett möte med Jenny Forsell igen eller ännu bättre om det finns några fler skolor som vill veta lite mer om oss så vore det väldigt fint och roligt. Vi hade även tänkt att köra ett nyttt försök och sälja fika i stan igen för sist så gick det inte så bra och det kan bero på att Pastor Rolle var sjuk så de var tvugna och ställa in bibelstudiet men vi fick ihop 2947 kr + pengarna som jag hade samlat ihop på sportlovet och det tog 2 dagar och få ihop 2390 kr så där är jag ganska stolt över mig själv.  


PS: för de som inte vet hur mycket det blir så är det 5337 tror jag  

En bild på en äppelkaka som såldes väldigt bra här i Bure  


   

Två stycken bilder på päronmuffins som jag bakade då jag hade tråkigt en lördagförmiddag alltså då jag inte jobbade så jag bakade dessa päronmuffins och gick ut på en promenade och sålde de genom och knacka dörr och gav ut lappar där det stog vars det gick till och varför vi startade gruppen, det e tur att vi har snälla burebor för den dagen fick jag ihop 2240 kr även om några av de inte köpte muffinsar så gav de mig en slant eller två.


TACH SÅ HEMSKT MYCKET ALLA BUREBOR FÖR ATT NI ÄR SÅ UNDERBARA!  // Juliette

Presentation

H4A
help for Africa
Sange, Congo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni vi ska göra för att hjälpa dom i Afrika
 Sälja fika, och skicka pengarna
 Samla ihop kläder och skicka

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards